Followers

Friday, June 11, 2010

Perut Boroi!!!!!!!


Adakah korang mengalami masalah perut boroi?
Iya aku telah mengamali masalah perut boroi.. huh..
Apa tak boroinya, dah 7 bulan aku tak kerja..
Kerja aku dok umah makan... tido... makan... tido...

Arrrggghhhh!!!!!!!!!
Tension nyer kalau ada perut yang boroi ni.
Rasa tak selesa sgt2..
Tapi tuh la... susah kalau ada sikap malas nak bersenam..
Kalau seelum ni baju2 aku banyak yang fit.
So kalau sekarang pakai baju tuh mesti aku cover keboroian aku ni..

Lagi2 time lepas makan, secover yang boleh tau.
Penat juga tahan nafas sepanjang jalan.. hehehe..
Pada teman2 yang ada tips untuk menjadikan perut aku yang boroi
ini ke slim dan berotot seperti dahulu..
Sile la comment di blog aku atau di FB aku..

Di entri yang akan datang aku akan berkongsikan tips untuk
menjadikan perut korang yang boroi mcm aku ni menjadi perut idaman wanita..
hehehehe...

Bye semua....

No comments:

Post a Comment