Followers

Friday, December 31, 2010

...Sepi...

sepi..

dimana kau..

dahulu kau menghiasi diriku

kau mewarnai ruang hatiku..

kau membelai jiwaku...

sehingga aku terasa dihimpit oleh mu...

sepi..

mungkinkah kau akan kembali kepadaku,,

mungkinkah aku akan menjumpai mu...

mungkinkah aku akan tersujud padamu..

dan mungkinkah kau akan menyuluh hatiku...

sepi..

dimasa lalu..

kau lah peneman setia diriku..

kau lah perisa jiwaku...

namun,

masa kini..

aku kehilangan mu...

dan mungkinkah ...

kau akan muncul kembali..

di masa hadapan ku..

sepi,

pintaku...

kembalilah kau..

kerana tanpa mu...

aku tidak akan mengecapi kebahagiaan dan kegembiraan...

kerana tanpa mu juga..

aku tidak akan mengenal erti sepi itu...

sepi...

aku amat merindui mu..

kerana kamulah yang mendekatkan ku..

kepada yang satu....


No comments:

Post a Comment